Eksperyment brytyjskiej telewizji na prototypie tupolewa. Rozbito i zbadano samolot w warunkach podobnych do Tu154-M http://wpolityce.pl/wydarzenia/36684-eksperyment-brytyjskiej-telewizji-na-prototypie-tupolewa-rozbito-i-zbadano-samolot-w-warunkach-podobnych-do-tu154-m Według portalu "Obserwator" kierowanego przez Stanisława Janeckiego, Brytyjczycy wydali na ten cel ok. 5 milionów złotych, poświęcając je m.in. na kupno Boeinga 727, będącego prototypem rządowego tupolewa. (...)
http://www.youtube.com/watch?v=6mtM8R7KWyY
O sprawę eksperymentu przeprowadzonego przez brytyjską telewizję "Rzeczpospolita" zapytała szefa parlamentarnego zespołu ds. zbadania przyczyn katastrofy, Antoniego Macierewicza. Powiedział on gazecie:
To ważny element w dyskusji nad raportami MAK i komisji Millera, ale nie może być traktowany jako koronny dowód ich nieprawdziwości. Sytuacja przypomina raczej "twarde" lądowanie i tylko w niewielkim stopniu odwzorowuje katastrofę w Smoleńsku
- stwierdził Macierewicz.
http://www.youtube.com/watch?v=8tX00EWg1Es
Wypadek rosyjskiego TU-210-10 . Miejsce katastrofy samolotu TU-204-100 z filmu Youtube "RT" (poniżej). Link do "Google Earth" miejsca wypadku: trójkąt w lesie to miejsce upadku. Kliknij:
NIŻEJ SMOLEŃK
http://www.youtube.com/watch?v=YQUCTbg8rio
http://www.youtube.com/watch?v=Z3ZoiUI8Q64 - Sceneria podobna do Dimodiewa
http://www.youtube.com/watch?v=V7obQqEuBy0
Smiglowiec MI-26 nad miejscem katastrofy samolotu TU-154 w Smolensku, 10 kwietnia 2010
- Mi-26jest śmigłowcem przeznaczonym do przenoszenia dużych ładunków o masie nieprzekraczającej 20 ton, na podwieszeniu zewnętrznym i wewnątrz pojemnego kadłuba. Wersje pasażerskie mieszczą do 120 osób. Ma również wersje do przewozu paliwa oraz medyczne. Pojazdy nie większe niż ciężarówka o masie do 5 ton, mogą wjechać do wnętrza śmigłowca po rampie z tyłu kadłuba. Cięższe i większe ładunki podwiesza się na specjalnym haku.
http://www.youtube.com/watch?v=m9kgJNDJjgE
TU-134 TRANSPORTOWANY PRZEZ ŚMIGŁOWIEC MI-26
TU-134 - Pierwsza wersja mieściła maksymalnie 72 pasażerów. Ostatnia wersja Tu-134B-3 mogła (dzięki dłuższemu kadłubowi) pomieścić 96 osób. Tu-134 okazał się być udaną konstrukcją i był eksportowany do wielu krajów RWPG. W 1967 r. na zlecenie IKCSP (Inspektorat Kontroli Cywilnych Statków Powietrznych) oraz ówczesnej centrali handlu "Polserwis", Instytut Lotnictwa w Warszawie otrzymał zadanie przeprowadzenia oceny zgodności samolotu Tu-134 z przepisami brytyjskimi BCAR (British Civil Airworthiness Reqnirements) w celu wystawienia świadectw zdatności do użytkowania ich w krajach zachodnich.
<>
W pobliżu miejsca katastrofy samolotu TU-204-100 , z YOUTUBE POWYŻEJ
znajduje się miejsce katastrofy rosyjskiego TU-154M - zdjęcia PONIŻEJ.
<>
"Lotnisko Dimodiewo koło Moskwy" -Wypadek z 04.12.2010 r. - INFORMACJE
.
<>
A tu już oficjalna wersja z godziny 20:40
"Krętactwo ministrowi Millerowi nigdy dobrze nie wychodziło"
“Krętactwo Jerzego Millera” http://niezalezna.pl/31006-kretactwa-jerzego-millera - Po katastrofie smoleńskiej szef MSWiA zlecił kontrolę działań BOR-u… szefowi Biura gen. Marianowi Janickiemu. Zarówno zlecenie kontroli, jak i wyniki zostały przekazane ustnie, bez żadnych notatek służbowych – wynika z zeznań Jerzego Millera"Zastanawiam się co teraz jego "mądra głowa" wymyśli na udowodnienie tezy http://www.youtube.com/watch?v=-_8k4uCv6M4 , że samolot TU-154M o wadze 100 ton, bez zasilania (to chyba przy wyłączonych silnikach), rozpiętości skrzydeł 70 m, potrafił na wysokości 5 m nad ziemią, wykonać "figurę akrobatyczną" o nazwie "prawie że korkociąg" i jeszcze kawałek przelecieć.
Czy ktoś w tym jego raporcie doczytał się, "dokąd od tej pancernej brzozy", udało się dolecieć "naszej sławnej maszynie"? - Jeśli daleko, to może mamy do czynienia z "latającymi wrakami" ...
http://www.youtube.com/watch?v=-_8k4uCv6M4
<>
A MOŻE IŁ-76 WCALE NIE LĄDOWAŁ, TYLKO SIĘ ZNIŻYŁ?
Wielki samolot transportowy? Czy wielki samolot transportowy mógł "wysypać" ze swojego wnętrza "sproszkowanego" tupolewa TU-154M?
Hipoteza całkowicie nierealna natomiast prawidłowo postawione pytanie o cel przelotu IŁ76 szczególnie w konstekście zeznań obserwujących go wcześniej świadków tzn jego wielokrotne krążenie, zrzut CZEGOŚ co świadkowie z ziemi uznali za paliwo, NIETYPOWY dzwięk pracy silników(czy tylko naszego samolotu?)
Dopowiedzenie: A może transportowy IŁ , krążył i czekał na polskiego TU-154, aby symulować "sytuację bliską wypadkowi" / kolizję dwuch samolotów?
Tam była jakaś "machlojka" z czasem między 08:42 i 08:56 jest właśnie "jakieś 15 min" >>> Może ił odleciał dokładnie "o czasie katastrofy" nie 15 minut wcześniej. Posłchajcie tego:
O 9:07 Rozmowa Centrum Operacyjnego z Jerzym Bahrem
Jerzy Bahr: Tak słucham / CO: Dzień dobry panie ambasadorze. Centrum Operacyjne , Me... z tej strony. Coś wiemy więcej w tej chwili / JB: W tej chwili gdzie ja stoję ... samolot jest całkowicie rozbity. Stoimy w odległości stu pięćdziesięciu metrów. Nie ma żadnego śladu życia. Ugasili pożar który był w przedniej części. To jest wszystko. Otoczone to już jest przez straż pożarną. I ... ( następuje dziwny "ostrzegawczy gwizd") / CO: A czy to jest pewne, że to jest TEN samolot? / JB: Proszę? (jakby nie rozumiał o jaki samolot chodzi) / BO: Czy to jest pewne, że to był ten nasz samolot, czy nie? / JB: Nie no naturalnie że to jest TEN (? TEN ? Jaki TEN) samolot . CO: Panie ambasadorze, czy rozmawiał pan z ministrem? / JB: Jeszcze nic nie rozmawiałem . / CO: Dobrze. Proszę bardzo zaczekać przez moment przy telefonie. Ja sprubuję przełączyć ./ JB: Tak. / Telefon ministra jest zajęty / Głos operatora CO: Nie podłączcie to panowie to .. nic nie działa . / CO do Bahra: zajy jest nietety telefon u ministra. / JB: Tak . / CO: Rozmawia najwyraźniej z kimś innym. / JB: Tak. / CO: Czyli tak. Panowie jesteście ... Ja podsumuję żeby .. Panowie jesteście 150 m od samolotu , pożar został ugaszony , nie widać .. / JB: Tak. Samolot jest całkowicie zniszczony. / CO: Czy to wiadomo .. , widać było (?) katastrofe? / JB: Myśmy słyszeli tylko JAK PRZELATYWAŁ NAD LOTNISKIEM nisko , potem samoloty zaczęły jechać w tamtym kierunku. /CO: Przepraszam panie ambasadorze mam ministra na lini. / JB: Dobrze. / CO kontaktuje się z Sikorskim i przełącza ambasadora do drugiego telefonu łącząc go z ambasadorem.
Wygląda jakby CENTRUM pytało , który samolot. Nasz, a może nie nasz?
Czyli może jakiś inny. Jaki?
KLIKNIJ NA LINK:
<>
"Obudź się Polsko. Już czas!"
Kliknij na link:
http://kacpro.salon24.pl/448593,a-ty-zygmuncie-bij-niech-bija-wszystkie-dzwony
* Zanim klikniesz na link wejdź na www.salon24.pl i w prawym górnym rogu wyłącz filtr.